Over ons

Martens Kantoorinrichting is al ruim 80 jaar gevestigd in Helmond en toont zich in al die jaren een flexibele, betrouwbare en ervaren partner als inrichter van (tijdelijke) werkplekken op bouwplaatsen en kantoren, in alle branches. 

 

Daarvoor bieden wij de mogelijkheid om deze (tijdelijke) werkplek in te richten op basis van Huur of door middel van ons Koop / Terugkoopsysteem.

Een onderscheidende en toegevoegde waarde bieden met mooie, kwalitatieve producten en/of diensten en zo een hele hoge klanttevredenheid en bedrijfsresultaat behalen.

 

Martens heeft zich in al die jaren getoond als een betrouwbare, ervaren partner als inrichter van uw tijdelijke huisvesting.

 

Wie ben ik? Ik ben Maarten Mulders, getrouwd en 3 kinderen.

 

Na het afstuderen in 1993 van de HTS Bedrijfskader te Eindhoven ben ik van 1993 tot en met 2016 gaan werken in ons familiebedrijf 3b Meubel.
Dit bedrijf is door mijn vader opgericht en samen met mijn oudere broer hebben wij als eigenaar dit bedrijf verder geleid.

In die tijd heb ik o.a. leiding gegeven aan verkoopmedewerkers en verkoopagenten in de interieurbranche in binnen- en buitenland en vele
meubelcollecties uitgebracht. Eerst voor 3b en later ook voor BENCH.

 

In 2016 ben ik uit het familiebedrijf gestapt en na een periode van 3 jaar werkzaam geweest te zijn bij Euretco Wonen als Product
Manager Meubelen, kroop het ondernemersbloed toch waar het niet kan gaan en besloot ik om weer als zelfstandig ondernemer te gaan werken.

 

In 2019 kwam ik via mijn een vriend van mijn vader in contact met John en Thea Martens van Martens Kantoorinrichting en boden zij mij de mogelijkheid om hun mooie bedrijf Martens Kantoorinrichting over te nemen. In februari 2021 was het dan zover en hebben John en Thea hun bedrijf officieel aan mij overgedragen. Ik ben hen dan ook erg dankbaar hiervoor en zal er alles aan doen om Martens Kantoorinrichting
duurzaam de toekomst in te leiden, samen met onze medewerkers.

 

Duurzaam is sowieso 1 van de waarden die ik in het dagelijkse leven probeer te leven en deze waarde wil ik ook in het bedrijf verder integreren. Deze waarde trachten we heel breed toe te passen, dus zowel in de vorm van onze producten, zoals bijvoorbeeld het retourneren van de kunststof kuipen van onze kantinestoelen naar onze leverancier. Zij hergebruiken deze kuipen weer om andere kunststof producten te maken. Maar ook
kijken naar logistiek om de transportbewegingen te gaan optimaliseren tot aan onze bedrijfskleding die gemaakt is van hergebruikte materialen.

Het verhuren en opnieuw toepassen van deze producten is immers ook een vorm van duurzaamheid!

 

“CREATIEF IN TIJDELIJKE KANTOOROPLOSSINGEN” is dan ook ons devies.