Wij werken met onze eigen mensen en met onze eigen transportmiddelen. Onze mensen zijn VCA gecertificeerd en hebben de testen voor diverse Poortinstructies gedaan of maken deze, indien gewenst. Ook hebben wij nauw contact met een externe transporteur met een landelijke dekking. Zij hebben naast chauffeurs ook monteurs in dienst (ook VCA gecertificeerd) die wij in kunnen zetten mocht dit nodig zijn.
Martens Kantoorinrichting levert meubilair op basis van:
• Verhuur: je huurt het meubilair voor een bepaalde tijd
• Koop/terugkoopsysteem: je koopt je benodigde meubilair bij ons. Na beëindiging van het project, kopen wij het van je terug tegen een vooraf vastgesteld retour-percentage. Hierdoor blijf je niet zitten met overtollig meubilair, onderhoud EN opslag.
• Nieuwe producten: je kunt natuurlijk ook altijd nieuwe producten bij ons bestellen
Logistieke service
Naast het inrichten van je tijdelijke kantoor bieden wij je ook de mogelijkheid om zorg te dragen voor het beheer ervan. Wij nemen desgewenst de volledige verantwoordelijkheid op ons voor vervoer, montage, onderhoud, inhuizen en opslag.
De Martens Pluspunten van onze service zijn:
+ Geen investering in tijdelijk kantoormeubilair
+ Je wordt volledig ontlast op het gebied van inrichting en onderhoud
+ een uniforme uitstraling van uw tijdelijke inrichting
+ Besparingsvoordeel doordat u geen onderhoudskosten heeft
+ Geen kosten aan montage of opslag door ons verhuur-/koop-terugkoop systeem